Subject: FW: Küsimus seoses Via Balticaga
From: "Marje-Ly Rebas" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 08:53:28 +0200

Tere, Melika

Palun registreeri infopäringuna.

From: Reet Olev <[email-masked]>
Sent: Monday, January 20, 2025 11:52 AM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>
Subject: Küsimus seoses Via Balticaga

Tere

Meile tuli valla üldplaneeringu raames arvamus:

Käära kinnistu, Kangru külas 18803:001:0021

Arvamus ka Via Baltica kohta.

 Tee ei pea minema läbi kasutusel olevate majade hoovide võib liigutada
natuke eemalt külade vahelt, seal on ruumi küll., vastasel juhul hakkavad
inimesed ära kolima. Mina küll ei soovi oma hoovi suurt teed, mõtted
kolimise peal.

Kas te saate mulle saata maaomaniku nõusoleku selle lahendusega? Maade
omastamise või muud, kus ta on nõus olnud, kui seda Via Baltica trassi
planeeriti või maid omastati kogujateede jaoks.

Või suunata kellelegi, kes teil teab.

Lugupidamisega

Reet Olev

vallaarhitekt

Põhja-Pärnumaa Vallavalitsus <https://www.pparnumaa.ee/>

Tel 5622 4688

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.